سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا کشیدن دندان درد دارد؟

وقتی که دندان شما دچار بیماری و یا آلودگی و پوسیدگی شده باشد و دچار درد شده باشد بهترین و آسان ترین راهی که به ذهن هر فرد بیمار می رسد کشیدن دندان است. کشیدن دندان یا pull tooth شاید راحتترین کار برای فرد بیمار باشد اما قطعا بهترین انتخاب نخواهد بود. 

در گذشته ی نه چندان دور بیرون کردن دندان های مخرب و آسیب دیده بهترین و راحتترین راه برای درمان کردن بیماری و از بین بردن عفونت ها و درد دندان بوده است. اما با گسترش علم پزشکی تکنیک های خاص و منحصری به کمک انسان آمد که از کشیدن دندان ها ممانعت کند و تا حد امکان دندان های آسیب دیده را ترمبم نماید. 

توجه: برای اطلاع از هزینه ایمپلنت دندان کلیک کنید.

 

کشیدن دندان

کشیدن دندان : در واقع کشیدن دندان یعنی کندن و در آوردن دندان از جایگاه خود می باشد، این عمل می تواند دلایل مختلفی دارد که عبارتند از: 

  • ضربه زدن به دندان 
  • پوسیدگی دندان 
  • عفونت 
  • از بین رفتن قسمتی از دندان 
  • بروز بیماری دندان به نام پریودنتال 
  • درست نبودن ظاهر دندان یعنی کج بودن یا زیر هم بودن آن 

پریودنتال چه نوع بیماری است؟

این بیماری ، بیماری لثه ای است که مجموعه ای از شرایط التهابی است که بر بافتهای اطراف لثه و دندان تاثیر دارد که در مراحل اولیه لثه ی بیمار متورم و قرمز می شود و ممکن است خونریزی شدید کند.

ترمیم دندان بهتر است یا کشیدن آن؟

مزایای حفظ و نگهداری دندان چیست؟

همانطور که میدانید دندان های طبیعی قوی هستند و همچنین عملکرد آنها نسبت به دندانهای مصنوعی بهتر می باشد و همچنین مراقبت از این دندان ها بسیار آسانتر است در صورتی که موادی که در دندانهای مصنوعی استفاده می شود استحککام دندان های طبیعی را دارد. همچنین امروزه با پیشرفت کردن علم و تکنولوژی های نگهداری کردن و ترمیم کردن دندان های طبیعی بسیار آسان تر است.

هزینه ی جراحی دندان 

برای اطلاع از هزینه ی جراحی دندان و کشیدن آن می توانید با مطب دکتر علیرضا انصار تماس بگیرید و یا به مطب دکتر مراجعه کنید.