دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند

  • آیا شما هم به دنبال بهترین دندانپزشک برای اصلاح طرح لبخند می باشید ؟ 
  • آیا می خواهید یکی از روش های اصلاح طرح لبخند را برای خود انتخاب کنید ؟
  • آیا بهترین دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند در تهران را می شناسید ؟

دندانپزشک زیبایی طرح اصلاح لبخند ؛ نحوه لبخند زدن هر فرد ممکن است در طول زمان، مخصوصا از کودکی به بزرگسالی، تغییر کند. مثلا ممکن است در کودکی دندان‌های صاف و مرتبی داشته باشید و پس از بلوغ ترتیب آن‌ها به هم بخورد. یا اینکه در جوانی برایتان حادثه‌ای پیش بیاید و چندتا از دندان‌هایتان بیفتد و احتیاج به جایگزین داشته باشید. یا اینکه به‌مرور که به میان‌سالی و پیری نزدیک می‌شوید، دندان‌هایتان پوسیده شوند و قدرت سابق را نداشته باشند. 

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟??

اصلاح طرح لبخند و اهمیت آن برای افراد 

اما این موضوع چرا مهم است؟ برای توضیح اهمیت این موضوع باید اول سؤالی بپرسیم: آیا لبخند هرکسی اولین چیزی نیست که صورت او را به یاد شما می‌آورد؟ بله. لبخند تقریباً مهم‌ترین اجزای صورت هر فرد است که باعث جذابیت و اعتمادبه‌نفس می‌شود. امروزه تکنولوژی به دندانپزشکی زیبایی هم وارد شده و می‌تواند لبخندتان را زیباتر کند. 

روش‌هایی که به آن اصلاح طرح لبخند می‌گویند. دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند را انجام می‌دهد که ابتدا با خودتان مشورت می‌کند و بعد بنا به حرفه‌اش تصمیم می‌گیرد که چه فرایندی برای اصلاح طرح لبخند شما انجام دهد. 

ما در این مقاله می خواهیم برای شما روش های زیبایی اصلاح طرح لبخند را بیان کنیم . هم چنین پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی برای انجام روش های زیبایی اصلاح طرح لبخند با وجود و در میان تعداد بسیاری دندان پزشک که در حال حاضر وجود دارد ، کاری بسیار سخت و دشوار است .

ما در این مقاله می خواهیم بهترین دندانپزشک زیبایی برای انجام اصلاح طرح لبخند را برای شما عزیزانی که قصد زیباسازی طرح لبخند خود را دارید ، بیان کنیم .

معرفی دندان پزشک زیبایی برای اصلاح طرح لبخند  

بسیاری از بیماران و عزیزان این پرسش در ذهنشان مطرح می شود که: 

آیا دندان پزشک می تواند خدمات زیبایی از جمله اصلاح طرح لبخند را انجام دهد؟

بله، دندانپزشک زیبایی یا همان متخصص زیبایی دهان و دندان، دندانپزشکی است که پس از طی کردن دوره‌های آموزشی و اخذ گواهی‌های مخصوص زیبایی دهان و دندان که به او دندانپزشک زیبایی می‌گویند.

فعالیت‌های دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند که شامل ارتودنسی، لمینیت کردن، ایمپلنت کردن و اصولا هر فرایند دیگری است که به زیباتر شدن لبخند شما منجر می‌شود. درواقع دندانپزشکان زیبایی همان دندانپزشکانی هستند که دوره‌های زیبایی دهان و دندان گذرانده‌اند. 

این روز ها دندان پزشکان بسیاری را در سراسر کشور مشاهده می کنیم . با وجود تعداد بسیار بالای دندان پزشکان در سرراسر کشور ، امکان پیدا کردن بهترین دندان پزشک زیبایی برای اصلاح طرح لبخند و یا دیگر روش های درمانی و خدماتی و ترمیمی و ... بسیار سخت و دشوار است و یکی از چالش های زندگی افراد به شمار می رود . 

معرفی بهترین دندانپزشک تهران  برای کاشت دندان ??‍??

معرفی بهترین روش برای اصلاح طرح لبخند 

همه افراد به دنبال راهی برای زیباسازی طرح لبخند و وضع ظاهری و سفیدی دندان هایشان می باشند .

خوب این امر کاملا طبیعی است و هر فردی دوست دارد که زیباترین باشد .

همان طور که می داند ، روش های متعددی برای اصلاح طرح لبخند و سفید کردن دندان ها وجود دارد . روش هایی که هر فرد می تواند با انجام انها در بهترین کلینیک های دندان پزشکی ایران ، به زیبایی تمام و کمال برسد و از چهره و ظاهر دندان های خود لذت تمام را ببرد .

شاید برای شما نیز این پرسش پیش امده باشد که :

بهترین روش برای اصلاح طرح لبخند چه می باشد ؟

پیش از آنکه به این سؤال پاسخ بدهیم، باید بگوییم که هرکدام از روش‌های اصلاح طرح لبخند کاربرد خود را دارد و پاسخ این سؤال بستگی به این دارد که لبخند شما در کدام‌ بخش احتیاج به تغییر یا اصلاح دارد. برای آنکه چنین موضوعی را بدانید، خوب که است که با یک دندانپزشک زیباییِ اصلاح طرح لبخند مشورت کنید.

معمولاً یک دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند را شامل ارتودنسی، لمینیت کردن، ایمپلنت کردن، بلیچینگ یا سفید کردن و درمان لبخندهای لثه‌ای می‌داند. هرکدام از این روش‌ها برای اصلاحِ بخش به‌خصوصی از دهان و دندان‌هاست. در ادامه درباره هریک توضیحات مختصری خواهیم داد و خواهیم گفت که یک دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند را چگونه انجام می‌دهد.

سفید کردن دندان‌ها (بلیچینگ)

همانطور که می‌دانید، داشتن دندان‌های سفید نقش مهمی در زیبایی لبخند شما داشته باشد. در مقابل، دندان‌های زرد و سیاه می‌توانند باعث شوند که هرچقدر هم که دندان‌هایتان مرتب باشد، لبخند شما جذاب نشود. راه‌های زیادی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد که دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند را از آن طریق انجام دهد. استفاده از نور لیزر آبی یا ماده‌های سفیدکننده از جمله این موارد هستند.

لمینت کردن

لمینت‌ها روکش‌هایی هستند همرنگ دندان‌های خودتان و از جنس سرامیک که روی مینای دندان‌های شما قرار می‌گیرند (قدری از دندان‌هایتان به‌ناچار باید تراش بخورد) و خوردگی‌ها و شکستگی‌ها را می‌پوشانند. این روش را هم برای یک دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند است، چراکه به وسیله‌ی آن می‌تواند دندان‌های شکسته را ترمیم کند.

 

دندانپزشک زیبایی طرح اصلاح لبخند

ارتودنسی

ارتودنسی را حتماً بیشتر از باقی روش‌های اصلاح طرح لبخند می‌شناسید. همانطور که می‌دانید، مرتب بودن دندان‌ها هم بسیار در زیبایی لبخند تعیین‌کننده هستند. کسانی که دندان‌های ناصاف دارند، معمولاً از لبخند زدن یا خندیدن خجالت می‌کشند. ارتودنسی فرایندی است که از آن دندانپزشک زیبایی اصلاح لبخند را به واسطه‌ی مرتب کردن دندان‌ها انجام می‌دهد. این روش به وسیله‌ی براکت‌هایی صورت می‌گیرد که ممکن است فلزی یا پلاستیکی و سرامیکی باشند که روی دندان‌ها نصب می‌شوند و سیمی این‌ها را به متصل می‌کند. 

این روش اصلاح طرح لبخند از طولانی ترین روش های درمانی می باشد . معمولا بسیاری از بیماران برای اصلاح طرح لبخند خود ، ارتودنسی دندان را انتخاب نمی کنند . البته که باید بیان کرد که انتخاب روش اصلاح طرح لبخند در برخی شرایط بنا به نظر و انتخاب بیمار نمی باشد . دندان پزشک با توجه به شرایط دهانی و دندانی و فک شما ، بهترین روش اصلاح طرح لبخند را به شما معرفی می کند و در صورت مشورت های لازم با شما ، بهترین روش برایتان صورت می گیرد . 

ایمپلنت کردن

ایمپلنت کردن درواقع جایگزین دندان‌های مصنوعی متحرکی هستند که قدیمی‌ترها از آن به جای دندان‌های افتاده یا پوسیده‌شان استفاده می‌کردند. ایمپلنت کردن راهکاری است برای کاشت دائمی دندان. پیچ‌هایی از جنس تیتانیوم را روی لثه و در جای خالی دندان‌ها نصب می‌کنند که به جای ریشه‌های دندان‌ها کاربرد دارند. بعد از مدتی این پیچ‌های تیتانیومی با لثه‌ها ادغام و یکپارچه می‌شوند و روی آن‌ها می‌توان روکش‌های دندانی از جنس سرامیک را سوار کرد. درواقع ایمپلنت کردن روش دائمی کاشت دندان که یک دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند را، اگر نیازی به افزودن دندان باشد، از آن طریق انجام می‌دهد.

درمان لبخندهای لثه‌ای

لبخندهای لثه‌ای زمانی اتفاق می‌افتد که زمان خندیدن لب بالا بیش از حد مجاز بالا بپرد، یا اینکه دندان‌ها کوتاه باشد، یا که لثه‌ها بلند باشد. در چنین مواقعی لثه‌ها بیش از اندازه هنگام خندیدن نمایان می‌شوند و زیبایی لبخند را کاهش می‌دهد. اما تکنولوژی چندین راه‌حل برای چنین لبخندهایی دارد:

راه‌حل اول لیفت لثه است که دندانپزشک زیبایی اصلاح طرح لبخند را از آن طریق انجام دهد. این کار باعث می‌شود دندان‌ها بزرگ‌تر به نظر بیایند و هنگام لبخند زدن نمایان شوند (برای کسانی که دندان کوچک دارند).

راه‌حل دوم جراحی فک است (برای کسانی که فک بالاشان (و درنتیجه لثه آن) بزرگ‌تر از فک پایین است). راه‌حل سوم تزریق بوتاکس به عضله‌های لب بالاست که باعث می‌شود لب بالا را کمی تنبل‌تر کند تا هنگام لبخند زدن کمتر بالا بپرد.
تمام این روش‌ها روش‌هایی بودند که دندانپزشک زیبایی طرح لبخند را از این روش‌ها انجام می‌دهد.  

اصلاح طرح لبخند و زیبایی ظاهر دندان ها 

مسلم است که به‌مرور و با پیشرفت تکنولوژی روش‌های بیشتری برای اصلاح طرح لبخند خواهند یافت. اما اگر شما هم می‌خواهید طرح لبخند خود را اصلاح کنید، بهتر است پیش از همه‌چیز با یک دندانپزشک زیبایی مورداعتماد خودتان مشورت کنید تا بهترین روش را برای اصلاح طرح لبخند خودتان انتخاب کنید.