سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدامات لازم برای اصلاح طرح لبخند و معرفی بهترین روش

  • ایا شما نیز قصد انجام طرح لبخند را دارید ؟ 
  • ایا به دنبال بهترین روش برای اصلاح طرح لبخند خود می باشید ؟  

اصلاح طرح لبخند یکی از بهترین روش هایی زیبایی می باشد که بسیاری از افراد در سراسر دنیا و کشور به دنبال راهی برای زیباسازی دندان های خود می باشند . 

اصلاح طرح لبخند می تواند به شما کمک بسیاری کند تا بتوانید بهترین نتیجه درمانی را از این عمل زیبایی و خدماتی دندان پزشکی بگیرید . امرووزه بسیاری از افراد به دنبال انجام روش های اصلاح طرح لبخند می باشند . ما در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم که بتوانید راه و روش های اصلح طرح لبخند را بشناسید و اقدامات لازمو تمامی نکات مربوط به طرح لبخند را بدانید .  

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟??

اگر شما نیز جز افرادی هستید که به دنبال روشی برای زیباسازی طرح لبخند خود می باشید تا امسال را با زیبایی تمام بگذرانید و سالهای دیگر نیز از این زیبایی بهره ببرید ، پس بهتر است که این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید . 

اقدامات لازم برای اصلاح طرح لبخند 

بهترین روش طرح لبخند ، اصلاح طرح لبخند روش‌های بسیار متعدد و متفاوت با یکدیگری دارد. به طوری که نمی‌توان پیش از معاینه و مشاوره با دندانپزشک زیبایی گفت که چه روشی برای شما بهترین روش برای اصلاح طرح لبخند است.

اما به طور کلی می‌توان گفت که اگر دندان‌هایتان نامرتب‌اند، اگر رنگ دندان‌هایتان به سمت زردی یا سیاهی می‌رود، اگر جای خالی دندان‌های ازدست‌رفته‌تان شما را خجالت‌زده می‌کند، اگر نمی توانید با خیال راحت لبخند بزنید چون لثه‌هایتان بیش از حد هنگام خندیدن نمایان می‌شوند، برای شما بهترین روش اصلاح طرح لبخند است تا بتوانید تا هر روز بتوانید بیشتر لبخند بزنید.
درواقع اصلاح طرح لبخند فرایندی است که به هر طریقی لبخندتان را زیباتر کند. برای آنکه با بهترین روش اصلاح طرح لبخند مناسب خودتان آشنا شوید، بد نیست که کمی بیشتر درباره‌ی روش‌های اصلاح طرح لبخند و مشکلاتی که می‌تواند حل کند، بدانید:

بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای دندان افتاده 

ایمپلنت یا بریج دو روشی هستند که امروز برای پر کردن فضای خالی لثه‌ها (جای دندان‌های ازدست‌رفته یا افتاده) استفاده می‌شوند.
ایمپلنت‌ها پیچ‌هایی هستند از جنس تیتانیوم که روی لثه پیچ می‌شوند و روکش‌های دندان (از جنس آلیاژی از سرامیک) روی آن‌ها نصب می‌شود. اگر روشی برای کاشت دائمی دندان‌های افتاده، معمولا بدون عوارض جانبی و برای زیباتر شدن لبخندتان می‌خواهید، بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای شما ایمپلنت کردن است.

معرفی بهترین دندانپزشک تهران  برای کاشت دندان ??‍??

 

 

[caption id="attachment_8749" align="alignnone" width="800"]اقدامات لازم برای اصلاح طرح لبخند و معرفی بهترین روش  اقدامات لازم برای اصلاح طرح لبخند و معرفی بهترین روش[/caption]

 

بریج کردن فرایندی است که معمولا برای یک دندانِ افتاده بین دو دندان سالم کاربرد دارد. روش آن هم به این صورت است که دندان‌های سالم را قدری می‌تراشند، روکشی از جنس سرامیک برای این دو دندان و جای خالی می‌سازند و نهایتاً روکش را روی دندان‌های سالم تراشیده‌شده سوار می‌کنند.

مانند اینکه بین دو دندان سالم پلی زده باشید. بریج‌ها معمولاً بعد از 15 سال تعویض می‌شوند و هزینه آن بسیار کمتر از ایمپلنت کردن است. اگر یکی از دندان‌هایتان افتاده است و به دنبال روشی ارزان‌قیمت برای درست کردن جای خالی هستید، بریج کردن بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای شماست.

بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای دندان های پریده و خورده شده

لمینیت کردن فرایندی است که طی آن تعدادی روکش‌هایی از جنس سرامیک و با رنگ دندان‌های خودتان روی دندان‌هایتان نصب می‌شود و می‌چسبد و پوسیدگی، خوردگی یا شکستگی آن را می‌پوشاند. این روش برای کسانی است که مثلاً یک یا چندتا از دندان‌هایشان آسیب دیده است اما کاملاً از جا در نیامده است.

حتی بعضاً ممکن است به جای یک دندانی که تغییر رنگ عجیب هم داده است، استفاده شود. لمینیت‌ها به جای مینای دندان قرار می‌گیرند، بنابراین برای نصب آن باید بخشی از دندان تراشیده شود. بنابراین اگر شما هم دندان شکسته یا ترک‌خورده دارید، بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای شما لمینیت کردن است.

بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای دندان های زرد شده 

بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها فرایندی است که در آن به دندان‌هایی که زرد یا تیره شده‌اند، نور آبی لیزر می‌تابانند، یا آن‌ها را در مواد غلیظ شیمیایی سفیدکننده برای سی دقیقه نگه می‌دارند تا رنگ دندان‌هایتان به‌تدریج سفید شود.

دندان‌ها معمولا بعد از مدتی که از عمر می‌گذرد، یا با خوردن زیاد مواد رنگدانه‌دار مثل قهوه و توت‌فرنگی یا مثلا کشیدن سیگار تغییر رنگ می‌دهند. بنابراین اگر شما هم چنین شرایطی دارید، بلیچینگ برای شما بهترین روش اصلاح طرح لبخند است. 

این روز ها بسیاری از افراد با مشکل زرد شدن و تغییر رنگ دندان هایشان مواجه هستند و به دنبال راهی برای زیباسازی و سفید کردن دندان های خود می باشند . 

روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد . شاید بسیاری از مردم روش های خانگی را برای سفید کردن دندان هایاشان به کار گیرند و از آن نتیجه مثبتری را بگیرند . اما برخی دیگر روشهای پزشکی را روشی مناسب براای سفید کردن و طرح لبخند خود می دانند . 

بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای دندان های نامرتب 

ارتودنسی را حتماً بیشتر از سایر روش‌ها شنیده‌اید. در فرایند ارتودنسی بریس‌هایی روی دندان‌ها قرار می‌گیرند و معمولا سیمی آن‌ها را به هم متصل می‌کند که نامرتب بودن را برطرف می‌کنند. این روش معمولا برای کسانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده‌اند، تجویز می‌شود اما برای بزرگسالان هم کاربرد دارد. بنابراین اگر دندان‌های نامرتبی دارید، ارتودنسی بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای شماست. 

[caption id="attachment_8750" align="alignnone" width="800"]اقدامات لازم برای اصلاح طرح لبخند و معرفی بهترین روش  اقدامات لازم برای اصلاح طرح لبخند و معرفی بهترین روش[/caption]

ارتودنسی از همان دسته روش های زیبایی می باشد که از طولانی ترین روش های درمانی نیز می باشد . معمولا بسیاری از افراد به دلیل طولانی بودن مدت درمان ارتودنسی ، این روش را برای طرح لبخند خود انتخاب نمی کنند و اما باید بدانید که دندان های نامرتب و با ظاهر بر هم ریخته ، نیاز به ارتودنسی و این دوره درمانی دارند . 

بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای لبخند لثه ای

بوتاکس یا جراحی فک و لثه معمولا برای درمان لبخندهای لثه‌ای انجام می‌شود. معمولا کسانی که هنگام خندیدن لثه‌هایشان بیش از حد نمایان می‌شود، و به آن لبخندهای لثه‌ای می‌گویند، یا دندان‌های کوچکی دارند، یا لثه‌های بلندی دارند، یا لب بالاشان هنگام خندیدن زیاد از حد تحرک می‌کند (بیش‌فعال است).

برای کسی که لب بالاشان بیش‌فعال است، تزریق بوتاکس به‌سرعت و به‌راحتی جواب می‌دهد. برای کسی که دندان‌های کوچکی دارد، لیفت لثه انجام می‌دهند (لثه‌ها را بالا می‌کشند تا دندان‌ها نمایان شوند). بنابراین اگر لبخند لثه‌ای دارید، بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای شما درمان لبخند لثه‌ای به یکی از روش‌هایی است که بالاتر گفته شدند.

لبخند زدن هم فعالیت لذت‌بخشی است، هم اینکه می‌تواند برای کسانی که با شما در تعامل‌اند، بسیار تأثیرگذار و جذب‌کننده باشد. معمولا تمام بازیگران، مجری‌ها، مهمان‌داران و به طور کلی کسانی که شغلشان به ظاهرشان خیلی بستگی دارد، هزینه زیادی برای اصلاح طرح لبخندشان می‌کنند.

چراکه می‌دانند که برای جذاب بودن چهره بهترین روش اصلاح طرح لبخند است. اگر شما هم از وضعیت لبخندتان (دندان‌ها، لثه‌ها و...) رضایت ندارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی و بهترین روش اصلاح طرح لبخند برای خودتان است. 

چطور بهترین روش اصلاح طرح لبخند را انتخاب کنیم ؟ 

بسیاری از افرادی که قصد انجام روش های اصلاح طرح لبخند را برای خود دارند ، این پرسش در ذهنشان مطرح می شود که :

کدام یک از روش های طرح لبخند را برای خود انتخاب کنم ؟

درست است که شما نقش بسیاری در انتخاب روش اصلاح طرح لبخند برای خود دارید ، اما به هر حال وضعیت دهان و دندان و بررسی و معاینه آنها نیز برای انتخاب روش اصلاح طرح لبخند هر فرد نیز ضروری می باشد . در واقع دندان پزشک زیبایی با معاینه و بررسی دهان و فک و دندان های شما و وضعیت زیبایی و طرح لبخند ، بهترین و مناسب ترین روش را برای اصلاخ طرح لبخند شما در نظر می گیرد .

شما می توانید روش مورد نظر را برای خود انتخاب کنید و پس از تایید دندان پزشک می توانید این روش را قطعی در نظر بگیرید .

شرایط ویژه یا برای انجام هر یک از روش های زیبایی اصلاح طرح لبخند وجود دارد . برای انجام روش های اصلاح طرح لبخند که در این مقاله و در بند های فوق برای شما ارائه کردیم ، می توانید به کلینیک دندان پزشکی دکتر انصار مراجعه کنید .